Szczęście


Szczęście.
Zaskoczył Was tytuł posta? Mnie też- ale jakoś sam mi przyszedł do głowy więc go napisałam.
Sama nie wiem, który to już dzień kwarantanny..przestałam liczyć.
Nie oglądam telewizji ..a maaammm, nie czytam newsów..tych mało istotnych, lub nie przynoszących dobrych wiadomości ..tylko napędzających strach. Wiem, że krążą w sieci informacje o wielkich spiskach i teorii zagłady , zastraszenia itp itd ludzkości ..dostaję takie info, filmiki- uznaję je za spam.. nie otwieram, ignoruję…jeżeli urażę tym osoby wysyłające -sorry. Przyjmuję tylko dobre memy :D 
  I tak- są przypadki zachorowań na wirus wśród najbliższego towarzystwa- wujek koleżanki, z którą mieszkałam, leży w szpitalu podłączony do respiratora.
Chciałabym opowiedzieć trochę o swoich odczuciach, emocjach i przemyśleniach – wszak to mój blog:D
Jak jest? Jest różnie. Jednego dnia mam dużo energii, innego mniej. Dalej nie możemy wychodzić (czasem łamię zakaz..) Kryzys przyszedł w sobotę wieczorem ..dowiedziałam się o kolejnym przedłużeniu kwarantanny… niedziela i poniedziałek były dniami ryku . Już jest dużo lepiej.  Na szczęście mam przy ,,sobie”osoby, które co chwilę sprawdzają, czy przypadkiem nie popełniłam HARAKIRI od siedzenia samej w domu ( Dadu to specjalnie dla Ciebie bo wiem, że czytasz posty: albo czy nie bawię się w kuruszi  hahahahaahahaahah).  Sprawdzeni przyjaciele są bezcenni. Już wspominałam, że przeprowadzka do Barcelony dobrze mnie zaprawiła w samotności – tak, cała ta zmiana życia, kopniaki, upadanie na kolana, sprawiły, że dobrze znoszę sytuację, w której się obecnie znajduję .
Mogę jedynie zaapelować..proszę.. nie karmcie się strachem- jest go teraz bardzo dużo. Po co więcej?
Jedyne co możemy dać światu, i innym ludziom, to miłość..czas..uwagę..to znaczy bardzo wiele- najwięcej. Nie mamy innej opcji, nie możemy wsiąść w samolot i odwiedzić mamy , nie możemy  spotkać się z przyjacielem i wypłakać się przy winie…to co mamy i możemy zrobić ..to otworzyć serce. Najtrudniejsze i najcenniejsze. Wspierać, wywołać uśmiech na czyjejś twarzy- tak wiele jest teraz smutku.
,,Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać. Kupują w sklepach rzeczy gotowe. A ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół”
Ładne ..prawda?
Ostatnio, robiąc trening, wymyśliłam zabawę..w pytania ( ciekawe, że dużo pomysłów przychodzi mi w trakcie treningu).
Wymyśliłam pytania i wysłałam je do kilku osób- co ciekawe z chęcią odpowiedziały..zadanie niby proste ..a jednak ..jednak trudne. Napiszę je tutaj i odpowiem na pytania na blogu – a co mi tam, poznajcie mnie;) ( nie odpowiem na każde pytanie, niektóre są osobiste)
Zabawę polecam ..daje do myślenia 
,   Co cenisz w ludziach ?
·         Dobre serce, szczerość 
-    Czego nie lubisz w ludziach ?
·         Zakłamania, braku lojalności , pójścia na łatwiznę,, sprzedawania „ się
   Twój najlepszy przyjaciel , jaki jest? Co w nim kochasz?
·         Jest w każdym ważnym momencie mojego życia, i zawsze mnie wspiera, nie ocenia, jest szalona 
  -   Twoja ulubiona potrawa
·         Masło orzechowe, pizza i burgery wegańskie, warzywa pieczone z hummusem, lody
   Potrawa, której nie lubisz i nigdy nie zjesz
·         Odpowiem krótko- nie zjem zwierząt
     Co/kto  Cię zakoczyło pozytywnie w ostatim roku?
·         Że dostałyśmy mieszkanie
     Co/kto  Cię zaskoczyło negatywnie w ostatnim roku ?
·         Kobieta, która nie zwróciła mi kaucji za mieszkanie- spodziewałam się, że tak postąpi ale niestety albo stety mam dużą wiarę w ludzi i liczyłam, że postąpi inaczej
    Co Ci się podoba w mężczyznach/kobietach
·         Zapach;), inteligencja, poczucie humoru
    Za co cenisz mężczyzn
·         Za to, kiedy nie boją się pokazać serca, uczuć
 - Za co cenisz kobiety
·         Za ich siłę, za to , kiedy potrafią być wobec siebie lojalne i się wspierać
-- Co cenisz w sobie
·         Serce, odwagę
Co byś w sobie zmieniła/ nad czym byś popracowała
·         Czasami brak mi wiary w siebie , lenistwo- czasami jestem leniwa
-   Co/ kto Cię ostatnio wzruszyło
Urodziny Karoliny i jej mina kiedy otworzyła prezent , Mój przyjaciel, kiedy go poznałam i okazał bezwarunkowa pomoc i serce – tak Michał to o Tobie , i ..pewien niespodziewany prezent 
- .   Co ostatnio wywołało u Ciebie szczery uśmiech
·         Z tym ostatnio gorzej – ale kiedy bliscy mi ludzie do mnie piszą , to, że moja siostra wzięła psa jako dom tymczasowy
-   Za czym tęsknisz ?
·         Za życiem pełnią życia, wolnością, zapachem morza,  przyjaciółmi, rodziną , pocałunkiem, przytuleniem ..babcią
Ulubiona książka
·         Mały Książę, Opowieści z Narni- lew czarownica i stara szafa,  książki o rozwoju osobistym , książki kucharskie- UWIELBIAM OGLĄDAĆ ZDJĘCIA I MYŚLEĆ O TYM CO BYM ZJADŁA hahaha
-   Ulubiony kolor
·         Czarny
  Najbardziej szalona przygoda ostatniego roku
·         Wycieczka z Karoliną
  Niezapomniana chwila ostatniego roku, kiedy chciałeś aby czas się zatrzymał
·         Inna wycieczka
-   Ulubiony film
·         Miasto Aniołów, Lista Schindlera, bajki Disneya ..
  Ulubiona piosenka
·         Mam ich dużo ..kocham muzykę ale zawsze,, All of me „, ostatnio słucham z zamiłowaniem Chopina
-   Czego żałujesz (dodałam to pytanie dziś)
·         Żałuję, że w pewnym momencie mojego życia zapomniałam, co jest tak naprawdę ważne i poświęciłam wszystko pracy…jak już wiemy ..pracę zawsze można zmienić , stracić , odzyskać , odbudować…z tym, że  ludzi nam to nie zwróci- mam na myśli to, że więcej czasu nie spędziłam z babcią i że nie powtarzałam jej codziennie jak bardzo ją kocham..bo byłam przecież tak bardzo zajęta…
Fajne? Nie? Myślę, ze fajne.
Jak tak wiele razy padło słowo fajne ..to przejdę do fajnych spraw. Na co dzień jest już dużo smutku ..zaczynam . Rzeczy fajne
- przeprowadziłam się w czasie kwarantanny :D Kozacko ! To była najszybsza przeprowadzka świata- 1,5 h a Brzuszek nawet nie zapiszczał
- poprowadziłam z szefową live o peelingach chemicznych..po hiszpańsku
- poprowadziłam konferencję on line – mówiłam o resurfacingu twarzy
- przygotowuję kursy kosmetyczne – jaram się
-medytuję rano codziennie- medytacja wdzięczności ..naprawdę mamy za co dziękować
,, Kiedy będziesz szukać szczęścia , pamiętaj, że ono nigdy nie ma wielkiej postaci. To nie będzie coś potężnego, złotego, nie będzie błyszczeć, wymachiwać rękami ani krzyczeć do Ciebie z daleka. Prawdziwe szczęście jest zawsze maleńkie, niepozorne, niekiedy trudno je dostrzec. Kryje się w detalach. W tym, że ktoś rozgrzewa Ci ręce na mrozie, albo, że komuś robisz herbatę i podajesz kawałek szarlotki. W pyszczku przygarniętego kociaka, w karmniku pełnym sikorek. W tym, że byłaś pewna, że róże Ci wymarzły, a one tylko odbijają na wiosnę. To zawsze są drobiazgi, okruchy.
I dopiero zebrane razem dają to, co ludzie nazywają szczęściem „
Uwierz mi ..ludzie mogą zapomnieć co zrobiłeś albo co powiedziałeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się przy tobie czuli .  A teraz wstań od komputera, i jeśli z kimś mieszkasz….to go po prostu przytul . Uwierz, marzę żeby móc to zrobić ..masz wiele szczęścia.
Koza 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty